Meble Zych - internetowy sklep meblowy

Czas i koszty dostawy

 

Sposoby i koszty dostaw

 

 

 

Jak przebiega dostawa zamówienia?

 

Czas realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 48 godzin. Szczegółowe informacje na temat zamówienia znajdą Państwo przy każdym meblu w karcie produktu.

Czas realizacji zamówienia jest to czas od przyjęcia przez nas zamówienia do nadania przesyłki na wskazany przez Państwa adres. Kurier po odebraniu od nas przesyłki doręcza ja Państwa w 48 godzin. Najczęściej jednak przesyłki dostarczane są już na następny dzień roboczy.

 

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wartości zamawianych produktów. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i ponoszą Państwo jeden koszt dostawy. Przesyłki Standard to meble w paczkach wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Premium z wniesieniem to meble wysyłane w paczkach i dostarczane do klienta wraz z wniesieniem.

W przypadku przesyłki kurierskie o dużym gabarycie takich jak przesyłki paletowe dłuższe niż 220 cm (dotyczy szaf z kolekcji Toskania), konieczna może okazać się pomoc / asekuracja ze strony Klienta przy jej rozładunku z samochodu dostawczego.

 

Jeżeli na stronie produktu znajduje się informacja powiadom o dostępności oznacza to, że mebel jest aktualnie niedostępny. Poinformujemy Państwa o ponownej dostępności produktu w sklepie. Wystarczy, że zostawią Państwo swój e-mail, wówczas na podany adres zostanie wysłane powiadomienie o dostępności produktu.

Nie ma możliwości zmiany rozmiarów mebla, nie ma również możliwości stworzenia mebli na wymiar.

 

Państwa zamówienie wysyłamy w paczkach lub na palecie. W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć meble zmontowane i wymagające samodzielnego montażu. Nasz dział obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem i przekaże informacje dotyczące dostawy.

 

Mogą Państwo skorzystać z usługi profesjonalnego montażu przez naszych wykwalifikowanych pracowników. Wystarczy, że zaznaczą Państwo właściwą opcję w koszyku.

W przypadku wybrania usługi mebli z montażem termin wysyłki ustalany jest indywidualnie. Po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem nasz dział logistyki.

 

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży +48 790-385-952. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00.

 

Wymagamy od siebie najwyższych standardów we wszystkich działaniach, które nam towarzyszą. Staramy się osiągnąć doskonałość na każdym etapie naszej pracy.

Nieustannie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom każdego Klienta, przywiązujemy wielką wagę do zadowolenia z naszych usług. I takie też standardy chcielibyśmy Państwu przekazać.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium